Poniższa oferta nie jest ostateczną. Po wysłaniu zamówienia przygotujemy odpowiednie dokumenty i przedstawimy ostateczną wycenę. Będziesz mógł zmienić parametry zamówienia i dodać specjalne usługi.
Zależnie od wybranego wariantu bedziemy potrzebować od Ciebie informacji na temat realizowanej usługi. Na przykład w przypadku wizytówki może być to opis oferty, dane kontaktowe firmy, wykonane realizacje itp.
Wraz ze zgodą na realizację usługi prześlemy Ci dokument rozliczeniowy z informacjami o pracach jakie zostaną wykonane oraz kwotą i numerem rachunku bankowego na który trzeba dokonać wpłaty.
Po otrzymaniu płatności realizujemy i uruchamiamy zamówioną usługę. Wprowadzamy niezbędne dane i kontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia poprawności wykonania. W razie niezgodności nanosimy niezbędne poprawki
Pozostajemy z Tobą w kontakcie, zapewniamy naprawę błędów i utrzymanie usługi przez cały czas jej trwania.