Zajmujemy się kompleksową obsługą aplikacji na systemy Android. Rozpoczynamy od zaprojektowania wyglądu oraz wszystkich funkcjonalności. Użytkownik może cieszyć się łatwym w obsłudze interfejsem i szybko działającą aplikacją. W następnym kroku nasz zespół zajmuje się właściwą implementacją aplikacji. Po osiągnięciu akceptowanej wersji jest ona publikowana i na bierząco aktualizowana wedle ustaleń.
Zobacz więcej
Realizujemy projekty aplikacji mobilnych na systemy iOS. Wykorzystując dostępne narzędzia i zdobytą wiedzę tworzymy aplikacje od podstaw uzyskując stabilność działania i łatwość użytkownia. Zapewniamy projekt graficzny i obsługę publikacji w sklepie App Store.
Zajmujemy się także promocją i pozyskiwaniem użytkowników.
Zobacz więcej
Projekt, w zależności od złożoności realizowany jest w terminie od 4 do 14 miesięcy. Świadczymy także usługę współpracy długofalowej. Zapewniamy kompatybilność aplikacji z najnowszymi wersjami systemu oraz aktualizację bibliotek.
Każda aplikacja mobilna wymaga współpracy ze zleceniodawcą. Sama publikacja aplikacji, przygotowanie treści na sklep, tłumaczeń oraz niezbędnych informacji może wydłużyć czas realizacji. W celu jak najlepszego wykonania każdej naszej usługi przykładamy sporo uwagi do istotnych spraw, a jedną z najważniejszych dla nas wartości jest dobry kontakt z firmą zlecającą nam prace, pamiętaj, razem stworzymy więcej!
[image=#3;style=pure]
Możemy realizować aplikację mobilną na obydwie platformy jednocześnie, w takim wypadku czas realizacji będzie wspólny.
Każda współpraca dotycząca aplikacji mobilnej rozpoczynana jest od wstępnych ustaleń i wymagań klienta. W razie potrzeby istnieje możliwość zaprojektowania wyglądu aplikacji. Prace nad funkcjonalnościami rozpoczynamy dopiero po akceptacji wersji graficznej przez klienta. W trakcie trwania prac programistycznych nie ma możliwości wprowadzania zmian graficznych.
Dzisiaj prawie każda dorosła osoba posiada smartfona. Ciągły dostęp do internetu, niewielkie rozmiary i łatwość użytkowania to tylko kilka zalet jakie stanowią współczesne urządzenia mobilne. W porównaniu do topornych komputerów PC, a nawet laptopów jest ogromna, poza tym, telefon mamy przy sobie przez cały dzień, mieści się do kieszeni i informuje nas o praktycznie każdej sprawie.
Coraz więcej ludzi z naszego otoczenia używa smartfonów, a tak naprawdę aplikacji mobilnych do codziennych spraw, przelewy bankowe, opłaty, sprawdzanie skrzynki pocztowej, robienie zakupów, drukowanie i wiele wiele więcej. Jeżeli jeszcze zastanawiasz, czy jest sens inwestować czas i pieniądze w aplikację mobilną, wystarczy że spojrzysz na ekran swojego smartfona lub poszukasz podobnych rozwiązań w sklepach Google Play lub App Store.
Każda aplikacja mobilna ułatwia potencjalnym klientom współpracę z Twoją firmą. Posiadając sklep możesz zbudować kilka aplikacji, które nie dość że poprawią szybkość realizacji zamówień to mogą zwiększyć ich ilość. Jedną z nich może być sklep mobilny, czyli typowa aplikacja pozwalająca klientom na zamawianie produktów lub usług w Twoim sklepie.
Druga zaś może stanowić system po stronie Twojej firmy pozwalający na szybki odbiór zamówień, kategoryzację, planowanie realizacji oraz wysyłkę. Przy posiadaniu własnych dostawców możesz zrealizować trzecią wartościową aplikację pozwalającą im na skuteczne i szybkie dostarczanie paczek. Czwarte rozwiązanie byłoby dla osoby zarządzającej całym sklepem, widziałaby ona przepływ zamówień i wszystko to, co dzieje się w Twojej firmie.
Najlepszą rzeczą jest to, że wszystkie te aplikacje mogą stanowić jedną całość, przy jednym nakładzie pracy zyskujesz wartość kilku pomocnych rozwiązań.
Inną propozycją wartą uwagi może być inwestycja, w rozwiązanie oparte o Twój pomysł. Może masz pomysł na ciekawą i prostą grę mobilną? Główne przychody ze sklepów mobilnych opierają się właśnie o gry. Tworząc ciekawą fabułę i interesującą rozgrywkę, możemy przyciągnąć do naszej aplikacji miliony użytkowników, a przy dobrze zaplanowanej monetyzacji możemy oczekiwać dobrych stóp zwrotu z takiej inwestycji. Istnieje bowiem kilka sprawdzonych metod monetyzacji. W zależności od typu aplikacji można zastosować w niej reklamy banerowe lub pełnoekranowe, "produkty w aplikacji", subskrypcje. Produkty w aplikacji czyli dobra cyfrowe, po których zakupie, otrzymujesz coś ekstra w grze. Przykładowo może być to 5 diamentów lub kolejne życie.
[image=#4;style=pure]
Niebywale istotną sprawą jest dobre podejście do tematu projektowania aplikacji mobilnych. Jeżeli masz pytania lub wątpliwości, nie jesteś jeszcze pewny czy to Ci się opłaci, skontaktuj się z nami, postaramy się doradzić Ci i przedstawimy konkretne rozwiązania.
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś? Sprawdź nasze inne usługi.