Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż lub usprawnić wewnętrzne działania firmy przy niedużym koszcie? Z pewnością istnieje wiele rozwiązań, ale my chcielibyśmy przedstawić Tobie jedno, które możemy zrealizować dla Ciebie. Każdy biznes posiada pewne różnice, a gotowe rozwiązania nie zawsze zaspokajają wszystkie jego potrzeby. Coraz częściej widzimy jak świat komputerowy zmierza do minimalizacji i miniaturyzacji, z komputerów przechodzimy na smartfony w praktycznie każdej możliwej sprawie. Czemu tak się dzieje? Zapewne przez wygodę użytkowania smartfona i posiadanie go zawsze przy sobie.
Kreatywnie zarządzana firma z pewnością na pewnym etapie swojej działalności będzie chciała rozszerzyć swoją ofertę o ciekawe rozwiązania. Poza naszym sklepem internetowym, który pozwala na darmową integrację z naszymi aplikacjami, możemy zaoferować Tobie aplikacje mobilne różnego przeznaczenia.
Przede wszystkim możesz zaimplementować Twój aktualny sklep jako aplikację mobilną. Gdy nie jest to sklep oparty o system Mobilesoft SHOP wymagane są dodatkowe działania takie jak stworzenie odpowiednich modułów pozwalających na zarządzanie produktami i zamówieniami poprzez zdalny system. Wygeneruje to dodatkowe koszty i wydłuży czas realizacji całego przedsięwzięcia.
W przypadku gdy chcesz wdrożyć w swojej firmie system Mobilesoft SHOP lub już taki posiadasz, wystarczy stworzenie aplikacji mobilnej zawierającej wszystko czego potrzebujesz. Jak ona może wyglądać?
Zależnie od branży w jakiej funkcjonujesz, pierwszym ekranem będą kategorie produktów lub lista promowanych/polecanych produktów. Oczywiście istnieje możliwość dostosowania widoków specjalnie pod Twoje potrzeby. Nazwa kategorii, zdjęcie, krótki opis, liczba produktów. Wyszukiwarka pozwalająca z każdego miejsca aplikacji na znalezienie interesujących produktów.
Na pierwszy plan wysuwa się tutaj lista zdjęć produktu. Po kliknięciu na nie wyświetla się galeria zdjęć z możliwością przejrzenia wszystkich. Później jest nazwa, cena, opis oraz parametry produktu. W parametrach zarządzający sklepem może określić między innymi:
Nie ma tutaj ograniczenia co do rodzaju, lecz istnieje ograniczenie co do ilości parametrów, a mianowicie można określić maksymalnie 3 parametry do jednego produktu. Dodatkowo można wybrać ilość produktu z wybranymi parametrami. Na samym dole jest statyczny przycisk pokazujący aktualną cenę oraz pozwalający na dodanie produktu do koszyka.
W aplikacji mobilnej możemy dodać moduły wspomagające nawigację i wyszukiwanie produktów takie jak:
Ostatni z najważniejszych elementów to koszyk, pozwalający na wybranie sposobu dostawy i płatności, a także adresu dostawy. W ostatnim kroku zostanie wyświetlone podsumowanie i wtedy tylko jeden krok dzieli klienta od złożenia zamówienia.
[zdjęcia wszystkich etapów]
Użytkownik wchodząc w koszyk ma możliwość przejścia do konkretnego produktu z list, usunięcia lub zmiany ilości.
Po pierwsze łatwość w zamawianiu. Wysoka intuicyjność aplikacji mobilnej i dobrze skonfigurowana oferta produktowa przekłada się na większą ilość zamówień. My jako klienci często rezygnujemy z zakupów gdy sklep internetowy jest zbyt skomplikowany, ciężko cokolwiek znaleźć lub nie jesteśmy za bardzo pewni czy nasze zamówienie zostanie w ogóle zrealizowane.
Dzięki naszej aplikacji mobilnej Twoi klienci będą informowani o wszystkom co się dzieje z ich zamówieniem poprzez powiadomienia systemowe. To nie jedyny plus powiadomień, jako właściciel sklepu możesz organizować promocje lub wyprzedaże. Przy pomocy powiadomień systemowych z łatwością dotrzesz do szerokiej audiencji Twoich klientów. Skuteczność mobilnej kampanii marketingowej kilkukrotnie przewyższa standardowe kampanie email.
Twoja aplikacja mobilna nie musi być skierowana do wszystkich ludzi. Można ograniczyć jej zasięgi do konkretnej grupy odbiorców np. tylko dla Twoich kontrachentów. To oni będą zamawiać w Twoim sklepie. Daje im to możliwość złożenia zamówienia w każdym momencie. Ciekawym przykładem może być tutaj warsztat samochodowy. Posiadając dedykowaną aplikację mobilną możemy przygotować dla Ciebie odpowiednie widoki pozwalające na rozpoczęcie pracy z danym samochodem. Skan numeru VIN, wyświetlenie produktów i otwarcie zamówienia. Od teraz mechanik wie z czym ma do czynienia, jakie są ceny poszczególnych części oraz może w każdej chwili kliknąć "Kup". Pracując nad samochodem kilka dni istnieje możliwość zamawiania wielu produktów w obrębie jednego zamówienia w różnym odstępie czasu. Po zakończonej usłudze pracownik zakańcza zamówienie w Twojej aplikacji mobilnej i dochodzi do rozliczenia pomiędzy Tobą a warsztatem samochodowym.